Fettisdagen

Och jo, allt känner jag mig rätt tjock idag...men detta utan semla... Åt dock en semla i söndags så jag har ändå fått mig en rason! Men hoppas många av er fått njuta av en semla idag!

Har varit en riktigt hektisk dag idag med tre möten och två levernaser. Väldigt lyckade möten och fantastiskt kul att få in mer vårnyheter! Uppfriskande! Tyvärr så hinner man ju aldrig så mycket som man skulle vilja...allt för ofta önskar jag att dygnet var dubbelt så långt!




Möte med Armani i klock sviten på Berns. Kul! Där hade jag ju inte tackat nej till att sova en natt..riktigt, riktigt fint! Kollektionen, jo, den var självklart fin den också =)




En liten tjuvkik på hösten 2010...vet att det är svårt att tänka på det nu när man bara längtar efter våren, men den här fina kommer iallafall ifrån Rut mfl. Kan lova att pippimönstret kommer att bli stort. Har synts hos flera av våra återförsäljare och jag är kär! Så himla kul, en sån här måste jag bara ha!



Så jäkla rolig! En Bad Hair Day mössa! Passar mig perfekt då jag måste erkänna att jag allt för ofta har just en bad hair day dag - speciellt under hösten och vintern. Denna fina är också ifrån Rut mfl´s höst/vinter kollektion 2010. Så håll till godo.
 
Nu till lite bröllop =) Många undrar hur det blir med Tv 4 och jag kan meddela att jag idag har bokat in ett möte med dom på torsdag. Så vi har alltså anmält vårt intresse....känns lite pirrigt..Lovar att uppdatera er under torsdag kväll om hur det har gått! Spännande att se vart detta bär vägen!

Dagen har gått alldeles för fort och nu börjar det bli dags att stänga igen datorn och vila hjärnkontoret inför morgondagen som också kommer att bli hektisk. Roligt! Mycket roligt just nu känner jag, men jag älskar när det är mycket att göra, en riktig energy booster.

Kommentarer
Postat av: lillan

gullig mössa köpt var?XD

2010-02-19 @ 15:14:46
URL: http://victoriahemby.blogg.se/
Postat av: Ellie

Mössan är ifrån Rut mfl men kommer tyvärr ut i butik först till hösten...

2010-02-19 @ 21:19:59
URL: http://vibratinglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0