Fredag

Denna morgonen började med en power walk till ett möte med märket "Alternative". Jag var lite tidsoptimistisk i morse samt att jag trodde att det skulle ligga betydligt närmre, så kan det gå när gatorna sträcker sig över halva stan och man inte kollar upp det ordentligt. Mötet gick bra...trots att jag var lite halvsvettig när jag kom. Sen tog jag en promenad till kontoret och köpte med mig lite frukost ifrån 7Eleven på vägen. Upptäckte att det fanns nyponsoppa att köpa på petflaska! Kostade dock 20-: för 30cl, men det var det värt! Väl att rekomendera. Några timmar framför datorn med att uppdatera produkter som försvunnit ifrån butikerna då vi hade en krasch för ett tag sen - men nu är allt i sin ordning igen! Skönt!!! Sådär roligt att göra om ett jobb man en gång redan gjort..

Gick hem tidigt idag och mötte upp Ola (mannen) för en sen lunch vid 16,  på Kungshallarna - åt en jätte god thai rätt! Bästa på länge faktiskt. Sen strosade vi lite på stan och gick och spanade lite vigselringar. Kan lägga upp en bild på min drömring imorgon...Väl hemma efter våra strapatser på stan tog vi ännu en prmenad, denna gång med Gizmo. Nu har vi precis sett "This is It", druckit öl och ätit köttbulle och rödbetssallad macka. Filmen var helt ok...ingen succe enligt mig. Men måste säga att hela hans bortgång känns ganska konstig..vad hände egentligen. Vad tror du?

Snart är det dags för ytterligare en promenad med Gizmo och så blir det uppgradering till rött vin, kex och ost!
Ses imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0