Kallt!

Jag hänger inte med...nu är det redan ny vecka, vart tog förra veckan vägen, och vart tog helgen vägen!? Igår var det söndagsmys och lite städning...Åt god thai mat och såg filmen "Linje 1 2 3 Palhermo" (tror jag den hette).
Den var väl helt ok..kändes lite som att man sett något liknande ett antal gånger...hamnar definitivt inte på top tio listan.

Har varit på möte med Nümph idag ute på Modecenter och fick stå i 35 minuter och vänta på tvärbanan i 15 minus, sen fick jag dessutom vänta i en kvart på t-banan...snacka om att jag var genomfrusen när jag kom fram till kontoret. Positivt var dock att jag stod och njöt lite av att solen lös i ansiktet på mig...hmm...vår snart!?

Ljuvliga vårnyheter som har trillat in på vårt lager! Kolla in www.vibrente.se Massor av fint =) Lite reklam måste jag ändå få göra...tihi.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0