Lördag med gamla minnen!

Funderar allvarligt på att krypa ner under täcket och ligga där tills det blir vår! För nu jäklar börjar jag få nog!!! Snöstorm idag...verkligen snöstorm! Usch, Usch!

Gått på stan med Britta idag, min gamla vän som jag tappade kontakten med. Jätte roligt att få umgås med henne igen. Nu under andra förhållanden dock...eller ja, beror på hur man ser det...men hon har hunnit bli gravid och gift sen jag såg henne sist. Var inne på H&M och måste säga att jag verkligen älskar H&M, dom blir bara bättre och bättre! Så himla mycket snyggt! Tyvärr så har jag ett väldigt stort hål i plånboken..så ingen shopping...en liten grej slank visserligen ner i väskan..undrar hur den hamnade där..??? Oj, nu kanske det lät som att jag hade snattat, vilket jag självklart inte gjort! Ha, Ha...tänk vad fel det hade kunnat bli.



Dagens inköp för 149:- , känner mig nöjd!

Nu skall jag ladda inför melodifestivalen. Fem minuter på mig..hmm...tror att jag får värma på gårdagens veg. ärtsoppa...lördagslyx på hög nivå! Så kan det gå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0