Modeveckan i Köpenhamn

På plats i Köpenhamn! Efter ytterst få timmars sömn inatt och en hel dag på mässan känner jag mig nu rätt så slutkörd och med aningens ömmande fötter sitter jag nu på hotellrummet. Bussresan ner gick förvånansvärt bra trots att jag inte riktigt kunde somna förns cirka fyra på morgonen. När jag vaknade och vi väl var framme hade jag dessutom grymt liggsår på ena höften som vägrade att ge med sig. Först senare under dagen som jag kunde börja gå som en människa igen.  

I dag har vi strosat på Gallerymässan och sett en hel del väldigt intressanta märken och träffat en hel del fängslande personer. Och så mycket snyggt, blir alldeles lyrisk! Vill Ha Vill Ha! Hoppas att vi lyckas knyta an oss några nya kontakter efter detta! En del märken som känns extra spännande och intressanta.

Lite mäss bilder;

Kollega Hampus

Kollega Hampus, en utav grundarna till Vibrente!



Mässan!







Tjingeling! Imorgon ska vi till T2 och Vision. Kommer med mer updates under morgondagen förhoppningsvis. Blir en lång dag imorgon också. Checkar ut ifrån hotellet vid 10 tiden, drar iväg på mässorna och sen är det bara till att sätta sig på bussen hem igen och nästa vecka väntar Sthlms Fashion Week =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0