Torsdag kväll med en gnutta vårkänsla

Äntligen lite vårkänslor! Några av produkterna ifrån Bench som vi fick in igår. Kika in på www.vibrente.se ! Känns så otroligt skönt med lite härliga färger. Fruktansvärt trött på allt gråa trista. Om det bara kunde börja töa snart också och bli några grader varmare. Längtar tills man kan börja klä sig lite snyggt igen! Har knappt orkat bry mig om hur jag ser ut på sistone, utan bara pälsat på mig så mycket som möjligt. Trött på att ständigt frysa.

Dags att stänga igen datorn och slötitta lite på Tv och mysa med mannen och min lille vovvsing Gizmo. Sötast! Kanske blir det lite bröllopsplanering också. Ja det är sant. Landet är fyllt av bröllopsyra, och även jag har blivit uppslukad...även om vi bestämde för att gifta oss långt innan annonseringen av det kungliga bröllopet. Spännande spännande!

Ha en skön kväll Alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0