Home Sweet Home

End of Fashion Week, eller åtminstone för mig för själva mässan håller på tills på söndag. Nu är jag tillbaks hemma i Stockholm. Var framme med bussen 06:30 i morse och tog sen taxi hem och raka vägen i sängs...ytterligare en natt med ytterst lite sömn, nackspärr och liggsår. Sov nästan fram till 12:30 - så skönt att ligga i sin egen säng! Borta bra men hemma bäst =) .

Igår hann vi med både T2 och Vision som planerat. Mässan på T2 är betydligt mer street inriktad till skillnad mot Gallary där det är fler high level märken och på Vision är det väldigt många nya designers som sitter. Dock en del välkanda också som exempelvis Hunky Dory - som jag verkligen gillar! Fick avklarat en hel del möten som var inbokade på T2 och fick lagt några beställningar samt hittade flera intressanta märken som jag hoppas på ett samarbete med framöver. Två fulla kassar med visitkort och broshyrer har jag kånkat med mig hem. Bara att sätta sig att gallra och börja sortera upp allt och ringa och börja boka in möten på måndag. En del möten bokades in på plats så nästa vecka kommer att vara fullspäckad! Så himla roligt! Älskar att gå på möten och träffa nya varumärken, så himla inspirerande.

Lite roligt är förresten att Hampus lyckats boka hotell på Köpenhamns horgata....jag skojar inte att där låg ett 20 - tal strippkluppar och erotik affärer vid varje hörn. Och mycket riktigt när klockan började närma sig elva så började de radas upp längs trottoaren...Hampus och jag roade oss med att spionera på dem ifrån vårt fönster...bästa nöje på en torsdags kväll..!?? Tröttnade dock efter ett tag då det inte var så många som fick napp, dock inte så konstigt. Dessutom så gick brandlarmet mitt upp i det hela! Har nog aldrig sett Hampus få sådan fart i röven!!! Som tur var så var det bara falskt alarm. Men alltid läskigt när brandlarmet går och det värsta av allt är att man är så trög på att reagera...förutom Hampus då förstårs. Så hela brandkåren och polis var på plats...

Köpenhamn som stad då? Tror nog att jag faktiskt inte är så förtjust i Köpenhamn, förutom Ströget under sommar tid då...eller så kan det kanske vara att jag fick en traumatisk upplevelse nu mitt bland alla pundare och horor...Satte inte foten utanför hotellet själv iaf inte under kvällen. Då hade man väl riskerat att bli upplockad som hora....ja,ja...Det var en liten resumé om våra bravader i dagarna.

Lördagskvällen bjuder nog inte på så mycket och känner mig dessutom ganska trött. Får se vad som händer. Mannen min är åtminstone hemma nu i helgen! Mysigt och dessutom alla hjärtans dag imorgon....undrar vad som händer då..lite uppvaktning kanske...!!??




Hampus kollar in Adicted Robo





Fika Paus!!



 Mässan T2.



Vision Mässan.



På bussen påväg hem..lite sliten ser man allt ut..

Nu börjar magen kurra...känner mig lite sugen på pizza. Trots att jag levt på pizza och burgare de senaste dagarna...och satt igår med en pizza slice, äcklades och svor att jag inte skulle käka pizza på över en månad utan att det var sallad diet som gällde! Så jäkla dålig moral..haha..jag i ett nötskal kanske.
Hej för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0