Fullspäckad dag

En sån dag. Fruktansvärt rolig men också väldigt intensiv. Skönt att få sätta sig i soffan en stund nu. Har haft en dag fullspäckad med möten. Klockan tio var jag ute på Modecenter vid Järla och hade först ett möte med Elza & Phi och sedan ett möte med Koola Anna. Sedan bar det av till Gullmarsplan där det blev en vego burgare och pommes tallrik till lunch på korvmojen innan nästa möte med One Teaspoon. Matvanorna nu på sistone har ju vart sådär! Måste bli bättring på det NU! I alla fall, vid halv fyra vart jag på kontoret där jag hann få lite gjort innan jag gick vid halv sex, påväg till nästa möte, med Tv 4! Alltså en dag fullspäckad med möten. Hemma vid ca. halv åtta, slängde i mig lite snabb mat innan jag gick en promenad med Gizmo. Denna hund älskar verkligen snö! Ju mer desto bättre.

Antar att ni kanske är mest nyfikna på hur det gick på mötet med Tv 4... Först och främst vill jag bara säga att de själva inte kunde ge svar på hur de fått nys på att vi skall gifta oss...så är det någon där ute som har en aning..Snälla, lämna en kommentar och berätta! Det driver mig till vansinne att inte veta. 
Jag tror dock att mötet gick ganska bra. Det är ju alltid så himla svårt, för man har ju egentligen ingen aning. Beror ju helt och hållet på vad det är dom söker. Kan säga att jag blev ganska nervös när dom drog fram videokameran och skule filma hela intervjun. Det kändes ändå som att jag gjorde ganska bra ifrån mig. Självklart tusen frågor om vilken typ av bröllop vi planerar. Ola som också var med blev förresten utsparkad...haha..stackarn fick sitta och bläddra i bröllopstidning utanför. Nu kommer casting crewet åka runt i landet lite och om cirka två veckor kommer vi få svar på om vi får vara med i programmet eller ej. Så fortsättning följer! Håll till godo =)

Lämna gärna en kommentar. Rätt eller Fel att ställa upp i Tv programmet!?






Måste bara få ge en eloge till Anja Pärsson som tog brons idag trots sin enorma krasch igår. All cred till henne.
Ha en fantastiskt skön kväll alla!


Kommentarer
Postat av: Stefan

TV4 är ditt (ert) beslut. Anja kommentar, ett steg till mot sportfanstatus. Go,Go!!!!!

2010-02-20 @ 16:37:44
URL: http://www.vibrente.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0