Nu är det slut på veckan....dags för fedagsmys!!!

Så himla trött idag, dessutom har jag fått en liten bugg, i kroppen alltså...så det kan ju vara därför som jag är trött! Blir en lugn fredag idag med fredagsmys med Gizmo. Skulle egentligen gå på Bestseller koncernens fest som dom håller med After Ski tema ikväll, men som nybliven mamma (till Gizmo alltså!...ha ha) fick jag tyvärr skippa det då mannen min är bortrest.

Har haft ännu fler möten inbokade idag och nu var jag ute på Bomullsbörsen. Mestadels skor och väsk märken som ställde ut där måste jag säga. Hade jätte gärna gått runt och kikat lite, men tyvärr hann jag inte det. Hade möte med Koppartrans och Lipsy. Lipsy har jätte fina klänningar till bra priser! Hoppas verkligen vi kan få in deras varor i våra butiker! Kommer att ha ett möte till med dom längre fram innan det blir bestämt. Men nu nästa vecka och ett tag framöver kommer det att lugna ner sig lite på möte fronten...lite skönt då jag kan komma ikapp med sådant som jag inte hunnit, men ändå mestadels tråkigt.

Gizmo följde med mig till office idag efter mötena...han tyckte att det var sådär roligt och jag som satt och försökte lägga upp lite produktbeskrivningar, gick det sådär bra för då jag fick jaga honom runt borden eftersom han lyckats få tag på en avdankad snus som han gnagde på...tyckte han var jätte roligt! Slutade med att jag på alla fyra under borden lyckades få tag på honom...lite panik där...stackarn fick väl sig en nickokick.



Gizmo ser mindre road ut på office...



Imorgon skall jag träffa en gammal kompis till mig som jag tappade kontakten med då jag flyttade till Milano och Oslo. Har inte sett henne sedan dess men så sprang jag på henne under Moderådet...av alla ställen! Verkligen jätte roligt! Så imorgon skall vi strosa på stan lite och catch up sedan sist...cirka fem år.

Dags för mys! Först en promenad i iskylan dock....så jäkla trött på snön och vinter!!  
Tjingeling =)

Kommentarer
Postat av: Stefan

Sportfan, ja nu är du snart också en del av norrlandssläktet och då blir du även en snöfan. Det är mycket på gång. Gizmo kan ocså dela med sig av kärleken till snön.

2010-02-20 @ 16:47:30
URL: http://www.vibrente.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0