Unga Drivna

Blir så inspirerad och faschinerad av alla unga drivna människor! Hur lyckas dom!? Är väldigt imponerad. Hade ett möte idag med "Fashion by C" som drivs av Camilla Randehed som är 21 år. http://fashionbyc.com/ 
När jag var 21 visste jag knappt vad jag ville göra med mitt liv. Och hon är inte den ende. "Svensk Fashion" som vi har i vårt sortiment drivs också av en 21 årig tjej, Diana Svensk som startade företaget 2006. http://www.svenskfashion.se/index.php

En stor elouge till dem!
En annan person jag vill ge en elouge till är Elin Kling. Jag måste säga att hon växer i mina ögon och jag tycker hon är väldigt faschinerande. En väldigt driven och duktig tjej hon också!







Dessa söta mössorna är ifrån Svensk Fashion. Bilderna är ifrån en photoshoot jag höll i åt "Vibrente" sent i höstas. En riktigt lyckad fotografering! Kallt som tusan var det redan då men mest synd var det om modellen som fick uthärda minusgrader - vi andra kunde ju pälsa på oss ordentligt. Vi plåtade ute vid Djurgårdens ridskola och var ett crew på sex personer. Riktigt kul och alla var väldigt duktiga!




Fin sko ifrån "Fashion by C"! Är du som jag och älskar skor!? Och gärna med hög klack =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0