Bortblåsta Dagar

Ber om ursäkt för att jag inte skrivit på ett tag men har haft problem med nätverket här hemma. Lite segt! Men nu är jag här och just nu sitter jag i soffan alldeles mätt efter att ha vräkt i mig fiskgratäng. Inte speciellt gott var det ens heller....


Redan ny vecka och dags för nya tag.





Här sitter jag om dagarna, inte så värst glamoröst. Men attans vad trevligt vi har =) Idag har jag mestadels suttit och retuscherat bilder och lagt upp produkter i våra e-butiker. Tjoho!!....

Imorgon bär det av till modeveckan i Köpenhamn. Skall bli super kul, men är dock lite nervös..haha..men mest har jag panik över att jag absolut inte har något över huvud taget att ta på mig. Ett välkänt uttryck..en garderob full av kläder, men ändå inget att ta på sig...(Sarah Jessica Parker,för er som inte vet). Tänkte börja packa lite redan nu även om vi åker först sent imon kväll. Med buss skall vi färdas och kommer att vara framme kl. 08 nästkommande morgon. Ser jag väl inte så jätte mycket fram emot...men tänker ladda upp med en massa godis
(screw size zero...!) bra film och dessutom åker kudde och filt med ner i väskan. Kommer att bli några galet intensiva dagar framöver, men alldeles säkert tokigt roligt. Under torsdagen och fredagen kommer jag och min kollega springa på mässorna och på fredag kväll bär det av emot stockholm igen...med buss och är hemma nästkommande morgon. Jag lovar att verkligen försöka hålla er uppdaterade om alla galna och spännande upptåg under dessa dagar!







Några bilder utav min mini walking closet...=) Tyvärr lite stökig, men ville ändå dela med mig!

Har förresten inte så mycket att skriva om de bortblåsta dagarna...har till och med redan glömt bort vad jag har gjort...men det kanske säger en del...har med andra ord inte gjort något speciellt. Helgen var väldigt lugn och ganska trist faktiskt. Mannen min var bortrest på gig, som han nästan alltid är på helgerna. Så jag fick nöja mig med Gizmos sällskap.








En producent ifrån TV 4 ringde mig idag angående serien "4 bröllop" som kommer att sändas nu till sommaren tror jag. Det började med att både jag och Ola fick ett mail där vi fick en förfrågan angående om vi ville vara med...hur sjutton dom vet att vi skall gifta oss till sommaren...ja det har jag absolut ingen aning om! Men hursomhelst, frågan är vad jag tycker. Ett minnesvärt bröllop blir det ju defenitivt, men frågan är om man vill ha ett filmcrew upp i ansiktet på sin bröllopsdag. Sen är ju grejen att fyra brudar skall gå på varandras bröllop - vilket innebär att jag skulle få åka och vara med under tre andra tjejers bröllop, för att sen betygsätta dom. Hela upplägget är tydligen lite som programmet "klockan halv åtta hos mig", som jag förvisso tycker är ett väldigt bra program. Men att betygsätta andras bröllop och att få mitt eget bröllop betygsatt...hmm, ja, jag vet inte..Skulle iaf ge besked på måndag.




Min moodboard jag gjort inför vårt bröllop =)

Får panik bara av tanken av att börja försöka packa, har så fruktansvärt mycket i huvudet nu också...Men dags att skrida till verket. Det värsta är att det dessutom är So you can dance på Tv- mycket bra!

På återseende =) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0