Vill Ha!


Dessa underbara smycken ifrån Rock By Sweden som bland andra Laila Bagge har varit med och designat. Blev helt kär när jag såg halsbandet här under för första gången! Me Love! Vill ha, vill ha...står högt på önskelistan.







Min jäkla bugg i kroppen vill ine ge med sig utan går snarare åt andra hållet, och idag har jag känt mig rätt hängig. Skönt att man kan sitta framför datorn då. Idag har jag bland annat lagt till nya produkter på hemsidan (hemsidorna). Jättefina skjortor ifrån Encore. En rätt lugn dag på kontoret helt enkelt framför datorn.


Mina kollegor Rut och huvudlöse Knut på kontoret. Mina medarbetare när jag plåtar alla produktbilder. Riktigt bra kollegor =)


Fick hem ytterligare tre provkort på bröllops inbjudningar idag. Verkligen jätte svårt att hitta något passande och som inte kostar skjortan! Vissa kort kostar ca. 100:- styck! Hur tänkte dom då...?? Skall man lägga ut ca. 10000 enbart på inbjudan??..Sen skall man dessutom ha program osv. Men tror jag börjar få en idé. Blir nog matchat ifrån olika företag. Känner heller inte att jag vill sätta mig och pyssla själv. Men annars går planeringen rätt bra framåt. Saker börjar bli uppbokade och hoppas att mamma, mormor, min syster och bäste vän ifrån Göteborg kommer upp snart!

 

Lite inbjudningar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0