Välkommen till min nya blogg!

Då har man tagit klivet in i bloggosfären. Trodde aldrig att jag skulle bli en bloggare...men aj aj. Känns riktigt roligt det här! Här kommer ni att kunna följa mig under min hemma vardag, galna upptåg och få en inblick i mitt jobb som inköpare åt Vibrente. Är inte den typ av person som gillar att berätta eller skryta om mig själv, så istället för att skriva ett långt utlägg om vem jag är, så får ni istället helt enkelt lära känna mig under tidens gång.
Hoppas att jag kan ge er lite intressant läsning och mycket inspiration!

Kommentarer
Postat av: Titti Wernstål

Hej där!

Vilken fin skjorta i rosa..en sådan skulle mamma kunna tänka sig...Pussar och Kramar

2010-02-11 @ 22:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0