Är på strålande humör!

En härlig dag ute på Drottningholm med mannen och Gizmo idag. Lite solsken hade dock inte vart fel. Ruggigt som bara den. Fortfarande vinter ute...Den efterlängtade våren lyser fortfarande med sin frånvaro!
Nu är det mys i soffan...tittat på söndagsfilm och ätit suschi. Precis som en söndag skall vara!

Drottningholm sommartid. Riktigt såhär inbjudande var det inte idag...



I fredags var jag och Ola och kollade på vigselringar på stan. Så himla svårt. Men börjar få grepp om vad det är jag vill ha och kommer nog att beställa nu efter påsk. Tihi =) Jakten på drömkläningen går värre..men hursomhelst. Under fredags kvällen mötte jag och Ola upp våra vänner Ellinor, hennes kille Alexander samt Andreas och gick till Boule Bar, kastade lite klot, drack lite drinkar och tog en liten mata bit. Jag och Ola vann med lite hjälp ifrån Andreas i och för sig...men haha..vi vann! Tävlingsnärverna var på helspänn och det blev en jämn match. Sedan gick vi vidare till Storstad och då hade Andreas helt plötsligt en donna med sig =). Väldigt trevlig var hon =).

På lördagen skulle jag ha mött upp Ellinor klockan 10 men attans också, det gick inte bra. Fick ett sms av henne tio i där hon undrade hur det gick för mig...under tiden jag försökte svara somnade jag om..vaknade till igen och lyckades skicka sms:et bara för att somna om igen..vaknar till efter ca. en timme...oops! Tar fram telefon för att skicka ett nytt sms...somnar om medans jag håller i telefon..och ja, ni fattar. Tillslut kom jag iaf upp ur sängen vid tolv snåret. Så istället för att möta upp Ellinor vid tio blev det vid två. But no hard feelings. Planen var att köra ett race och kolla på klänningar men istället hann vi bara med en butik. Men jaja...en är bättre än ingen =) Sen gick vi och tog oss en fika på söder där vi var. Jätte mysigt! Alldeles för sällan! Men som sagt jakten på drömklänningen går inget vidare. Ju mer jag provar desto svårare blir det bara.

Summeringen av helgen är - Toppen! Men nu på måndag blir det mycket att göra! Men först, nu skall vi sätta oss och pilla med bröllops inbjudan.

Hoppas alla haft en trevlig helg och ses imon! Promiss =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0