Fredag igen...

Blev sjukt trött nu och sitter äntligen i soffan och skall ta mig en efterlängtad kaffe. Har jobbat hemifrån idag med att försöka få tag på folk till modefotograferingen. Det märks att det är fredag..om man säger så. Lustigt, men alltid svårt att få tag i folk på fredagar. Strosat på stan efter rekvesita också, ingen tur där heller så får nog ge mig ut imorgon igen. Sen har jag varit med Ola på Steens Herrmode vid Sankt Eriksplan och kollat på lite brudgums kläder. Köpte med oss lite ifrån korvmojen och satt ute i solen och åt sen lunch innan. Trots att det var kallt var det ändå skönt i solen! Lille Gizmo var med han också och fick smaka lite potatismos =). Som sagt skall jag njuta av min kaffe nu och ikväll blir det lite god mat, vin och bröllopsplanering innan vi sen tänkt gå till boule bar för att kasta lite klot och dricka drinkar..haha..faktiskt ganska kul, dessutom är jag grym! =)



Tjusigt värre! Ola kommer nog visserligen inte att ha frack, inte heler han på bild, men tjusig är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0