Uppdatering av Helgen

Helgen har gått i ett och jag har tyvärr inte haft en stund över för bloggen )=. Mannen har vart hemma vilket har vart helt underbart! Helgen har varit full av "to do´s" och inte en lugn stund. Fått gjort en massa ärenden, mestadels bröllops relaterat. Bokat florist, kollat mer ringar osv. Under lördags kvällen släpade Ola med mig på game kväll med grabbarna. Från början lät det som att det skulle vara middag, lite vin, umgås och kolla på melodifestivalen. Men man kan säga att jag blev förd bakom ljuset då det visade sig att det var fem grabbar som laddat för just game kväll på storbildsskärm...och jag då..måttligt road måste jag erkänna att jag var. "Råkade" bli lite jobb också då jag kom på mig själv med att pitcha Vibrente. Så på kuppen blev det ett möte inbokat. Roligt, roligt!! Blir spännande att se om det kan resultera i något intressant!

Söndagen fortsatte med en massa att göra och lite seg var jag efter lördagen, då det blev en del vinpimplande under tiden grabbarna spelade ps 3, något var man ju tvungen att roa sig med =) Var och storhandlade på kvällen också, jippi! I 0vanliga fall brukar jag faktiskt tycka att det är ganska roligt, men just igår var jag verkligen inte upplagd. Börjar dessutom bli ganska trött på vår lilla prosedur vad gäller storhandling. Då vi inte har någon bil brukar vi dra med oss varsin resväska pus ryggsäck som vi sedan fyller upp med all mat och kånkar hem. Inte särskilt glamouröst och man känner sig lite som ett ufo när man står där och packar ner alla matvarorna i resväskor...kan ju säga att man får några blickar på sig.

Nu skall jag sätta tänderna i nya varor som låg utanför dörrn när jag kom till office!
Hej så läng!


Kommentarer
Postat av: Jessica

spöade du inte killarna då?? puss

2010-03-01 @ 22:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0