Strålande sol och på bättre humör!

Jah, nu börjar det lägga sig. Fortfarande inte på toppen humör kankse..men men...Gårdagen vart åtminstone bättre än måndagen och idag har vart bättre än igår..hmm..make any sense..??

Igår tisdag var jag på möte med Pepe Jeans vilket var dagens höjdpunkt! Riktigt nice! Annars hände det väl inget speciellt..tråkigt nog. Vad trist det låter..men ibland är ju vardagen ganska trist.





Pepe Jeans kampanj bilder

Idag har jag börjat planera nästa photoshoot som jag kommer hålla nästa vecka och peppar peppar ta i trä så har planeringen börjat med flyt! Underbart! Känner mig exalterad för det var ett tag sen förra plåtningen och roligt att styla fina vårkläder i härliga färger! Dagen började med ett möte och har castat första modellen plus location är fixad =)

Efter dagens jobb bar det av till TWINK en bröllopsbutik på Östermalm tillsammans med Elina. Hon är en riktig klippa! Trots förkylning följde hon med och drogs med mig. Åh höll på att glömma - Vår idag!! Strålande sol och faktiskt plusgrader! Men frågan är om jag någonsin kommer hitta den perfekta klänningen??!! Ju mer jag provar desto mer förvirrad blir jag...och alltid är det något man vill ändra. Antingen är överdelen på klänningen bra, men inte nedtill och tvärtom. Tror inte jag hittade It klänningen idag, men dom hamnar nog ändå på listan...Nä, favoriten är nog fortfarande en klänning ifrån Garamaj. Det tråkiga är att jag kom på att jag har en balklänning med liknande släp, fast mycket kortare ...dessutom var den ju svart..men ändå..är jag för kräsen!? Suck..



Klännings provning - eftersom Ola inte får se klänningen innan får ni bara se baksidan av klänningarna..

Pengar på kontot igen! Äntligen kan jag gå och köpa mig en ny mascara och äntligen har jag bokat tid hos frisören! Såååå välbehövligt! Dags för en totalrenovering- frisören imon, lite nytt smink och sola! Så skall jag nog bli lite fräsch igen =) Verkligen dags att komma i bröllops form också..=) Om inte annat för beachen 2010!!!
NU börjar det bli dags att stänga igen datorn..eller spåna lite frisyrer kanske??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0