Vårfin!

Min statestik över läsare ökar! Blir jätteglad! Tack till alla som gillar att följa min blogg =)

Jösses vart har denna dagen tagit ivägen!?

Började dagen hos frisören så nu är jag fin i håret igen! Vilken känsla! Tänk vad lite som behövs för att man skall känna sig lite fräsch...håret är ju dock en rätt stor del av ens utseende..men ni förstår nog. Sen tog jag en runda in på Åhléns och handlade nytt smink och diverse skönhets produkter bla. ny ögon créme ifrån Clinique - kan komma med en ressension sen när jag provat den en tid! Solat idag på kvällen också. Så snart är jag redo att möta våren!

Efter mina "ärenden"  mötte jag upp Ola för en sen lunch, thai mat blev det. Älskar thai! Är dock känslig för stark mat och beställde därför extra mild idag och kan bara säga att jag inte hade velat provat den starka varianten - mild, ja det var den inte! Sen off till office och fortsatte med planeringen inför plåtningen nästa vecka, sen hem, äta, sola och ja vart tog tiden ivägen egentligen. Nu börjar det bli dags för kvällspromenad med Gizmo innan jag hittar sängen.

God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0