Snörvel, snörvel

Har blivit galet förkyld! Näsan den bara rinner och jag nyser konstant! Hemskt är det! Hoppas att jag blir bättre snaaart. Snörvel, snörvel....


En liten peak ifrån photoshooten i torsdags =) Haha..kom värsta skolklasserna under tiden vi fotade...som synes i bakgrunden. Vi plåtade i Silvertältet/Koppartälten i Haga Parken. Fyra modeller, en hår och två smink + jag och fotograf och Hampus var med på ett litet hörn =)







Hetare och Hetast..haha...Hampus och Jag =)



Behind the scenes!



Christian piffar till lockarna på Gabriel - Grymt jobbat!



Editorial bilderna blev grymt stressigt. Förstår inte vart timmarna tog vägen. Vi blev två timmar försenade på set då det tog lite längre tid att hitta det rätta ljuset osv än vad jag hade planerat. Så vi fick hålla på i två timmar längre än vad jag tänkt. Me det var lungt och alla jobbade på som bara den! Som sagt lite stress med editorial bilderna och jag fick ta bort ett "set". Men jag tror bilderna blev grymma och skall bli grymt kul att se dom. Skall möta upp Daniel, fotografen imorgon och få bilderna. Spännande!!!

I fredags var min sista dag hos Vibrente, så nu är det dags för nya äventyr! "Firade" med middag på "Haga Deli" och sen vidare till Storstad där mannen och hans vän mötte upp. Jätte trevlig middag och sjukt trevligt på Storstad. Tack grabbar för en fin kväll!

I lördags började förkylningen smyga sig på och det blev en hemma pysslar dag. Förutom att jag tog en underbar promenad i solen i Bellevue parken med Gizmo hände det faktiskt inte så mycket. Lite bakis efter dagen innan också. Sov fram till ca 13 tror jag, men då kom  jag heller inte i sängs förns vid 5 under lördagen...

Igår, söndag när jag vaknade var det snöstorm igen. Fy faaaan! Och jag som trodde att äntligen våren var påväg. Hade en riktig söndag med hemma pyssel, en blöt långis i stormen och en massa godis, thai mat och två filmer. Mys pys!

Idag har jag mest legat och snörvlat....

Lite bilder på älsklingen som fyllde fem månader häromdan! Han växer så det knakar och framförallt öronen =).


'


 

Natti Natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0